Sorry Gino, maar simpel is anders.
Ik hoop alleen maar dat het nu gelukt is.
Wat me wel gelukt is om deze week al 2 keer te gaan trainen. Misschien zal ik me dan toch aan plan A kunnen houden. !Straffe madam dat ik ben! (volgens ons pluschken teddy toch).
Straks krijgen ze nog spijt dat ik mee ga.
Groetjes
Anne-Marie
Geen opmerkingen:
Een reactie posten